Market/ing Café #2 Strategie

Neohodnoceno

Druhý díl ze série libereckých meetupů pořádaných Agenturou regionálního rozvoje, určených pro marketéry, podnikavce, startupisty a pro všechny, kdo se chtějí dozvědět, jak se dělá úspěšný marketing.

Položka byla vyprodána…
150 Kč 150 Kč / 1 ks
Dostupnost: Momentálně nedostupné
Kód: 4563
Market/ing Café #2 Strategie
Neohodnoceno

Detailní popis produktu

Kateřina Slezáková: Úspěšná strategie značky – symbióza kreativity a organizace

Katka ve svém příspěvku nastíní postup při tvorbě strategie. Analýza chování a potřeb zákazníků a až poté přijde na řadu tvorba strategie. Dozvíte se, jak se v organizaci racionálním a efektivním způsobem zbavit nepořádku a jak vytvořit dostatek manévrovacího prostoru pro naplňování zvolené strategie dle svých pravidel.

Strategie značky musí podle Katky obsahovat jasnou definici hodnot a positioningu značky, za kterou si musí markeťák vždy stát. Pokud máme kvalitní produkt a podaří se nám jej doprovodit kreativním konceptem a kvalitní komunikací, jsme jen krůček od toho, aby se do něj zákazníci zas a znovu zamilovali.

A jak poznat, že je koncept kreativní a komunikace opravdu kvalitní? Katka radí mít svůj autentický příběh, nejít s davem konkurentů, odlišovat se od nich a nebát se.

O Katce: Před nedávnem zahájila svou dvanáctou sezónu v marketingovém oddělení společnosti Vinolok. Jejím denním chlebem je komunikace skleněných zátek na prémiová vína, destiláty, vody a oleje. Díky takto dlouhé kariéře u jednoho zaměstnavatele s velmi zajímavým produktem může poskytnout unikátní pohled na tvorbu strategie, její naplňování i vyhodnocování v dlouhodobém horizontu.

 

Petr Juráň: Intuitivní vs. data-based komunikační strategie

Petr na reálných příkladech dvou značek ukáže dva možné přístupy reklamní agentury ke tvorbě komunikační strategie. Na miskách vah se octne práce založená na intuitivním přístupu a práce založená na datech. Obě mají své kouzlo, obě mají své zastánce a odpůrce.

Aniž byste věděli, která je která, dozvíte se, jak obě komunikační strategie vznikaly, jak byly schvalovány a jak se jim následně vedlo... což vám ve finále odhalí tajemství způsobu jejich vzniku.

O Petrovi: V reklamě je od doby, kdy trhu telekomunikací vévodily kufříkové telefony, tisková data se do redakcí posílala na filmech, sociální média byla jednou velkou neznámou, do agentur se chodilo slušně oblečeno. A pokud jste si tenkrát založili vlastní malou agenturu, bylo to za peníze babičky jakožto generálního investora, nikoliv za peníze z crowfundingu.

 

Roman Meliška: Strategie jako cesta

Musí být strategie jen tlustý dokument plný vzletných slov, na kterém se spálily vyšší stovky hodin práce, aby následně zapadl do šuplíku? Co má společného strategie a cesta? A co teprve osobní cesta? Jde to vlastně dělat jinak?

Co mají společného globální automobilový koncern, nový rodinný resort, oční kliniky nebo výrobce elektrokol? Jak se soustředit na zákazníka, a přitom ignorovat to, co říká? Přijďte si poslechnout Romanovo povídání o síle kontextu, nedokonalosti jako strategii i kouzelných čtyřech písmenech.

O Romanovi: Dnes konzultant projektů doma i v zahraničí, dříve mimo jiné dlouholetý vysoký manažer domácí automobilky a také novinář, který doprovázel fotbalovou generaci Pavla Nedvěda na EURO 96 a národní výpravu na olympijské hry v Naganu. Dnes se věnuje zejména moderní městské mobilitě, je spoluautorem oblíbeného podcastu Urban Cast. Věnuje se také dobrovolnické práci. Do České republiky přivedl projekt původem z Kodaně, kdy dobrovolníci berou na projížďky elektrickou cyklorikšou seniory z pečovatelských domů: Na kole v každém věku.

 

Tomáš Kostkan: Jak na komunikační strategii a proč vždy (aspoň nějakou) potřebujete

Jak udělat strategii, která je kompasem značky nebo projektu a nikoli okamžitě zapomenutým dokumentem? Na reálných příkladech Tomáš ukáže různé přístupy k tvorbě komunikační strategie. Dozvíte se, jak strategie pomůže při běhu komunikačních projektů a na co určitě nezapomenout. A že obsah je v tomto případě rozhodně důležitější než rozsah.

O Tomášovi: Principál v brandingové a marketingové agentuře AnFas, kterou před dvaceti lety zakládal. Za sebou má dobře odvedenou práci na komunikaci desítek značek. Z těch známějších: Czech Tourism, Siemens, Penta Investments, Yedoo, Zentiva, Český Rozhlas, SCIOškoly, Ocún, Nobilis Tilia, Preciosa a mnoha dalších, které o svůj věhlas teprve bojují.